Особливості ділового етикету в різних країнах

20211121

17.11.21 студенти групи ПТБД-31, активні учасники Клубу «Ділова людина», під керівництвом Непочатової Г.В. та Круглової О.Г. провели відкритий виховний захід «Особливості ділового етикету в різних країнах».

Студенти першого курсу спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» зацікавлено та уважно слухали доповіді старшокурсників про традиції та норми ділового етикету в США, Японії, Великобританії, Індії, Франції, Італії.

В своїх доповідях студенти розповіли про:

  • особливості проведення ділових переговорів та комерційної переписки;
  • різновиди та умови організації ділового протоколу;
  • вимоги до ділового одягу та мови;
  • правила дарування сувенірів та подарунків тощо.

Всім зрозуміло, що комерційна діяльність може успішно здійснюватися лише за умови дотримання прийнятих в певному суспільстві етичних норм та правил. Тому що діловий етикет формується під впливом традицій і певних сформованих історичних умов конкретної країни. Тому тим підприємцям-комерсантам, що будуть співпрацювати із закордонними партнерами, досить корисним є ознайомитися з національним діловим етикетом партнера що до початку спільної діяльності.

Наприкінці заходу студентам була представлена жартівлива презентація «Етикет студента коледжу», яка викликала сміх та дотепні коментарі.

Традиція проводити даний захід корисна і для старшокурсників, і для новачків, бо дає можливість: першим – поділитися знаннями та попрактикуватися в ораторському мистецтві, другим – отримати корисні знання та поспілкуватися зі студентами випускних груп.

 

20211121
20211121
20211121

 

20211121
20211121
20211121