На допомогу куратору

kuratoru

Куратор групи – педагог, який постійно спілкуються зі здобувачами освіти, закріпленими за ними, різнобічно впливає на них і водночас працюють за предметною системою. Тобто, крім викладання певного предмета, куратор групи дбає про об’єднання зусиль викладачів, які працюють в певній групі, координацію їхніх вимог для поліпшення результатів виховної та освітньої роботи зі студентами групи.

У своїй діяльності куратор групи тісно пов’язаний з іншими працівниками закладу освіти: адміністрацією, викладачами-предметниками, бібліотекарями, та ін. Тому кураторами призначаються найдосвідченіші викладачі.

Діяльність куратора групи урізноманітнює, пожвавлює виховну роботу в групі, особливо в колективі старшокурсників, спрямовує їх на диференціацію та індивідуалізацію виховання, на ширший і глибший вияв здібностей та уподобань студентів.

Роль куратора групи в процесі виховання та гуманізації фахової передвищої освіти

Особлива роль у вирішенні завдань щодо гуманізації освітнього процесу ЗФПО належить кураторам академгруп. Саме куратори можуть стати ефективними посередниками між суб’єктами освітнього процесу ЗФПО.

Застосовуючи у своїй роботі гуманістичні технології навчання і виховання, куратори можуть суттєво вплинути на формування єдиної корпоративної культури закладу освіти, забезпечити психологічні та організаційно – педагогічні умови для створення в коледжі комфортного гуманітарного середовища, як ключового компонента соціальної ситуації розвитку особистості сучасного спеціаліста. Поєднуючи у своїй роботі викладацькі та виховні функції, куратор має можливість реально здійснити цілісний освітній процес, створивши систему тих специфічних взаємокомунікацій, що являють собою соціальну ситуацію гармонійного професійно-особистісного розвитку майбутніх спеціалістів.

Мета роботи куратора – створення зовнішніх умов і сприяння актуалізації внутрішніх резервів молодої людини для повноцінної творчої самореалізації як в професійній, так і в інших доступних сферах життєдіяльності.